panička odjíždí na lyžák!

15.02.2009 18:44

 Ahoojky kámoši :-),

tak zaz píšu po týdnu.Tenhle týden jsme byli s paničkou na dlouhých procházkách.Bylo to suuper akorát není žadný sníh,jen trochu to se mi vůbec nelíbí!Já bych chtěl aby bylo pořádně sněhu!Sníh se mi totiž líbí nejlepší se je vním vyválet :D a nejlepší je když mě panička nemůže najít :D.Jinak mi panička odjíždí na lyžák :( už zítra jede od pondělka do pondělka.Říká že to beze mně nepřežije :( ,že chce být semnou,ale bohužel mně sebou nesmí vzít:(.Já to asi taky bez ní nevyřeším :/ ským budu chodit na procházky??Ským se budu mazlit??S druhýma páničkama,ale sněma to není taková sranda :-).No doufám že to rychle uteče a nějak to přežijem pak si to musíme vynahradit :-*.Tak já myslím že je to tak všechno co jsem vám chtěl říct.Za týden vám písnu jak se panička měla.Mějte se nádherně :-).

papa

 

Buddy a panička :-*