31.7.2009

31.07.2009 14:35

Ahoojky kamarádi,
tak po delší době píšeme s paničkou článek :-).S paničkou si naplno užíváme prázdniny že ani nestačíme psát :-).
Chodíme na dlouhé procházky,hrajeme si,blbneme,cvičíme,mazlíme je toho hodně ;-).Jednou jsme běhaly a panička si natáhla vazy na noze že i procházky jsme  museli omezit :( intenzivní trénink bohužel taky :( a pak ještě jednou normální trénink :( paničce to moc mrzelo že jsme nemohly nic dělat.Ale teď už je to dobrý a můžem běhat o sto šest ;-).Včera jsme na tréninku byli.Byl jsem trošku zmatený a  jako vždycky uštěkaný :-).Pak jsem se celkem zpamatoval jak říkala panička a začal jsem se snažit.Panička si myslela že v horku nebudu běhat vůbec,ale já jsem ji překvapil že jsem se aspoň snažil.Také jsme dostali dortík od Kessinky měla rok :-).Byl mooc dobrý já jsem to spapal rychle :D .Dneska jsme brzy ráno byli na delší procházce páč v takových horkách se nedá já jenom hledám stín a spím.Buď ráno nebo večer jsou dlouhý procházky :-).Tak se mějte já se zase ozvu.papa

Baďáček