23.8.2009

23.08.2009 14:16

 Ahoojky,

tak panička se chce nejdříve omluvit že sem nestihla napsat dřív.Ale ty prázdniny tak rychle utíkají že moc nestíhá psát a někdy se ji nechce.Z Prahy už dávno přijela.Dovezla k narozkám nějaký dobrůtky tak jsem si pochutnal :) Chtěla mi koupit krásný postrojek,ale nevěděla jestly by mi nebyl velký přes hlavu.Tak zajdem někde k nám do zvěráče a něco vyberem.Jinak se máme krásně panička si užívá poslední dny prázdnin a  moc se ji do školy nechce :/ Dneska zkusíme přidat nějaký new fotečky jak jsme slibovali,ale nefakčí nějak net tak nevíme jetly to půjde.Jinak včera jsme byli na náštěvě u známých protože měly narozeni bylo tam tolik lidí že jsem fůrt nakaždýho skákal a oblizoval :D mooc se mi tam líbilo a bylo tam tolik jídla :D že jsem měl pořád na něco chuť.No tak to je asi všechno co jsem vám chtěl zdělit.Tak se mějte a hafákové uživejte si poslední dny s páníčkama protože pak bude škola a celý den bohužel s nama už nebudou bývat :/.papa

Báďa